Terug

Betaalmethoden

U kunt bij ons op verschillende manieren betalen. De meeste betaalmethoden zijn gratis, Helaas vragen wij voor sommige betaalmethode een kleine bijdrage.

Hieronder een overzicht.

BetaalwijzeBetaalkosten
IDEALGratis
MastercardGratis
VisaGratis
Apple PayGratis
Handmatige overboeking (SEPA)Gratis
BancontactGratis
Cadeaukaarten
Gratis
SOFORT BankingGratis
GiropayGratis
KBCGratis
BelfiusGratis
Afterpay2%
Klarna: Achteraf betalen3%
Klarna: Gespreid betalen3%
PayPal3.5%

 

Betaalwijze

Hier vindt u meer informatie over alle betaalmogelijkheden bij Just for Shop.

IDEAL

Betalen met iDEAL geniet in Nederland een ongekende populariteit. iDEAL is een gebruiksvriendelijke oplossing voor online betalingen. Als u gebruik maakt van één van de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank, dan kunt u eenvoudig met iDEAL betalen.

MasterCard / Visa / Apple Pay

Met uw MasterCard, Visa of Apply Pay kunt u eenvoudig betalen. Bij de meeste aanbieders van deze creditcards zijn uw aankopen verzekerd, zodat u veilig bent tegen diefstal.

Handmatige overboeking

Bij handmatige overboeking maakt u na het bestellen geld over naar onze bankrekening. Vermeld bij een handmatige overboeking het ordernummer van uw bestelling zodat wij uw betaling snel kunnen terugvinden.

Onze bankgegevens

ING, IBAN nummer NL97 INGB 0009 2721 53 t.n.v. Just for IT (BIC/SWIFT: INGBNL2A) 

Een handmatige overschrijving duurt meestal langer dan een online betaling via de website. U dient rekening te houden met 1 tot 3 dagen verwerkingstijd. Na ontvangst van uw betaling ontvangt u een e-mail met de orderbevestiging en wordt uw bestelling vervolgens direct verstuurd.

Bancontact / SOFORT Banking / Giropay / KBC / Belfius

Deze betaalsystemen zijn speciaal voor onze buitenlandse klanten. Nu kunt u vanuit het buitenland ook eenvoudig een online betaling doen - hierdoor bent u niet afhankelijk van PayPal of creditcard.

Cadeaukaarten

Logo Webshop Giftcard &  Logo YourGift & VVV cadeaukaart 

Tijdens het afrekenen is het mogelijk om ook te kiezen voor een cadeaukaart. Vul het kaartnummer en eventueel de pincode in, bij sommige kaarten zit de pincode verborgen onder een kraslaag. Wanneer alles correct is ingevuld, wordt het bedrag afgetrokken van het saldo op de kaart. Als u meerdere kaarten wilt gebruiken herhaalt u het proces. Mocht er nog een bedrag resteren nadat de cadeaukaart verzilverd is, dan kunt u het resterende bedrag voldoen via 1 van onze andere betaalmethode.

Opmerking: U kunt afrekenen met uw Cadeaukaart tot een maximum van € 50,- aan cadeaukaart tegoed. Als het tegoed op de kaart minder is dan het aankoopbedrag of de wettelijke limiet van € 50,- overschrijdt dan kunt u het resterende bedrag voldoen via 1 van onze andere betaalmethode.

Afterpay:

Afterpay geeft u de mogelijkheid om binnen 14 dagen te betalen. Zodra de bestelling verzonden is ontvangt u een factuur van Afterpay. Vervolgens regelt Afterpay de betaling met u. Afspraken over uitgestelde betaling maakt u dan ook met Afterpay en niet met Just for Shop.

Klarna: Achteraf betalen / Gespreid betalen

Klarna geeft u de mogelijkheid om binnen 14 dagen te betalen. Zodra de bestelling verzonden is ontvangt u een factuur van Klarna. Vervolgens regelt Klarna de betaling met u. Afspraken over uitgestelde betaling maakt u dan ook met Klarna en niet met Just for Shop.

Lees hier de huidige algemene voorwaarden van Klarna

PayPal

Uw PayPal rekening gebruiken als digitale portemonnee. Het enige wat u nodig heeft is uw PayPal-emailadres en uw PayPal-wachtwoord om eenvoudig uw bestelling te betalen.

Betaling mislukt of geweigerd

Online betaling mislukt?

Is uw online betaling niet gelukt controleer dan of het bedrag van uw rekening is afgeschreven. Is dit niet het geval dan kunt u direct de betaling nogmaals uitvoeren. Indien het  bedrag wel van uw rekening is afgeschreven en heeft u na een uur nog geen bevestigingsmail ontvangen dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. Vermeld het transactienummer welke u kunt vinden bij de transactie op uw rekening. Onze klantenservice lost het probleem met u op.

Online betaling  geweigerd?

Wanneer uw online betaling geweigerd wordt, zal het gereserveerde bedrag direct worden teruggestort. Vervolgens kunt u uw bestelling afrekenen met een andere betaalmethode zie hiervoor de betaalwijze. Redenen voor een geweigerde online betaling kunnen zijn; een ontoereikend saldo, een herhaaldelijk ingegeven verkeerde pincode of een overschreden kredietlimiet. Indien u niet kunt verklaren waarom de betaling wordt geweigerd raden wij u aan dit direct te melden bij uw bank.

Terugbetaling

Indien u binnen de zichttermijn van 14 dagen van uw aankoop af wilt zien, kunt u gebruik maken van het herroepingsrecht; het recht om de koop te ontbinden. Het product dient in de originele staat en verpakking geretourneerd te worden. Het aankoop bedrag wordt via Mollie Payments terug betaald. Let Op bij een creditcard duurt het minimaal 14 werkdagen voordat dit bedrag is teruggestort vanuit mollie payments. Just for Shop heeft hier geen inspraak in.

Meer weten over terugbetaling en retouren? Lees dan onze algemene voorwaarden

Overige vragen

Heeft u een vraag of opmerking, of misschien zelfs een klacht? Wij streven naar een optimale klanttevredenheid en helpen u graag zo snel mogelijk.

We verzoeken u via deze link het formulier in te vullen en te versturen, waarna wij ernaar streven binnen één werkdag contact met je op te nemen. Belt u liever met een medewerker? Dat is uiteraard ook mogelijk; u kunt ons bereiken op telefoonnummer +31(0)85 3036 230 of per email via [email protected]

 

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »